Tisdag - Sleeping Baby

Har just nu hand om Blake. Men just idag är han en mycket snäll liten bebis. (Eller, a. Liten o liten. Han "fyller" 3 månader imorrn o har redan vuxit ur alla 3 månaders kläder :P) Men just nu så ligger lillplutten o sover i min säng. Supersött.




Killen med den snyggaste stilen ;)

Idag blir det mest jobb, men sedan ikväll ska jag troligtvis möta upp Sanna och Anna för lite Starbucks. De åker hem om 2 veckor redan. Herregud vad tiden går fort. De är klara med sitt år här, o jag har redan varit här 1/3 av min tid. Det går fort, o det är så himla mycket man vill hinna med o göra. Samtidigt som man självklart vill träffa alla hemma igen, så på nått sätt så vill man att tiden ska gå fort. Fast ändå inte :P Splittrade känslor helt enkelt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0