Tisdag - Smile

Idag har varit en ganska vanlig dag. Barnen o mina värdföräldrar var iväg på en playdate under förmiddagen så det var bara jag o Blake hemma. Gick bra som vanligt o jag märker verkligen att jag vet precis hur Blake är nu och hur han reagerar beroende på om han är hungrig, trött eller vad det nu är. Han har även hunnit bli så gammal att han har ett "schema" under hela dagen. Han sover 30-60 minuter, sen kan han vara uppe en till två timmar innan han behöver sova igen. O han tar ofta under eftermiddagen en riktigt lång tupplur på typ 4-5 timmar. Väldigt härligt när det händer kan jag lova :P Idag var han på riktigt bra humör också, o han har börjat skratta ordentligt nu. Låter nästan som om han fnissar :P Lyckades få några bilder på charmtrollet.






När Andi o Curt kom hem så var jag ledig i några timmar. Så jag tänkte att jag bara skulle gå o vila i typ en halvtimme. Det resulterade in en 2 timmars tupplur istället o min lediga tid försvann :P Så när jag väl vaknade så kom kusinerna Sammi och Rebecca över för o leka. Så det var fullt hus hela eftermiddagen o kvällen, då morföräldrarna var här ett tag, sen kom moster Shara över och även Curts syster Morgan kom över för o spela alfapet igen :P Av nån konstig anledning så är Sawin familjen helt galna i Scrabble så nu när Mo är hemma från College så passar hon o Curt på att träffas för stenhård alfapetturnering :P Men det blev en mysig eftermiddag o kväll.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0