Tisdag - Svenskt samtal

Pratade för bara några minuter sedan med min moster Helena och hennes man Håkan! :D Fatta hur förvånad jag blev när jag svarade i telefonen o hörde Håkans röst, haha. Trodde ju först att det var nån jobbig försäljare som ringde till mig då jag inte alls kände igen numret, haha. Men de hade en otroligt kul nyhet o berätta för mig! Hela familjen Juneberg ska komma o hälsa på mig i maj! Iiiihhhhh!!! Jag kan inte sluta o le, haha. Ska bli så himla roligt o få ha dem här i 5 dagar. Jag ringde Andi bara några minuter senare (för o berätta den roliga nyheten, o för o även berätta att strömmen var tillbaka :P) O hon blev minst lika glad som jag, hahah. Så ni är mer än välkomna hit :D

Ikväll så blir det au pair möte igen. O ikväll så ska vi ha lite julmys med "secret santa" julklappar o så ska vi alla också ha med oss lite gott o äta :) Så jag har faktiskt varit duktig o bakat mormors goda havre kakor. Resultatet blev väl tyvärr inte som mormors, men men, jag försökte :P Dom ska jag i alla fall bjuda på ikväll. Får se om dom uppskattas eller ej.

Ha det så bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0