Torsdag - A yellow submarine

Trots att jag började jobba 05.30 idag o förväntade mig ett kaos med två morgontrötta barn och en skrikande bebis. Så gick det faktistk så bra! När min värdmamma lämnade huset så var bebisen vaken, men en kvart senare så sov både Blake och jag i soffan :P O barnen vaknade inte upp förrän klockan 7 o Andi var tillbaka typ tjugo minuter senare :P Så jag behövde faktiskt inte göra så mycket.

Sedan så åkte Andi iväg med barnen till mormorn o morfarn o jag gick tillbaka till sängen. Himla härligt. Åkte sedan till gymmet o hade lite egen tid här hemma, innan jag åkte iväg till morföräldrarna också. Så där har jag spenderat min dag :) Lika trevligt som vanligt, o vi alla skrattade så vi höll på o dö när "Princess Shane" drog upp morfar George ur soffan o bestämde att han var hennes prins o att han skulle dansa med henne, haha. O självklart hade George de snyggaste moves ever ;) O när mormor Barb även satte på George en fin liten prinsess krona, så låg jag, min värdmamma och kusinerna dubbelvikta i soffan av skratt. Det var en syn kan jag lova, hahah.

Ikväll händer inget särskilt utan jag har en date med min dator. Ska kolla in det nya avsnittet av Glee tänkte jag. Sedan blir det sängen. Puss o kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0