Torsdag - Släkt nummer 2

Sen uppdatering idag! Klockan är 23.25 här i NJ, o egentligen så borde jag väl sova, med tanke på att jag börjar "jobba" kl. 05.30 imorrn (förhoppningsvis så sover barnen fram till 7) men jag var på Starbucks ikväll med några kompisar. O Emme + Kaffe har visats sig inte vara den bästa kombinationen. Har faktiskt börjat lära mig o dricka kaffe (hör o häpna!). Eller aaa... kaffe o kaffe. Vanila Latte är favvisen, inte så mycket kaffe i den ;) Men tydligen tillräckligt mycket koffein för o hålla mig vaken en timme till. Får nog satsa på o lära mig dricka decaf istället :P

Dagen har spenderats hemma hos barnens mormor o morfar. Vi hade mini hanukkah firande, o jag fick en supermysig kofta utav Barbara. Väldigt snällt tyckte jag det va :) Alla är så himla gulliga, jag har liksom inte bara fått en "extra" familj, utan jag har fått en hel extra släkt :P Andis pappa har till o med sagt att han ser mig som en av barnen, som ett barnbarn. Lite gulligt :) Alla bryr sig så himla mycket o vill att jag ska få se o göra så mycket som möjligt under mitt år här. Barnens morbror bjöd med mig på american football, o han har även sagt att han ska fixa biljetter till en basketmatch. Min värdpappas syster tog mig med in till Thanksgiving paraden och den 27 december ska jag med Andis systers famillj ut på middag o sedan för o gå o se en julmusikal. Andis mamma har också sagt från första början att hon alltid fanns där för mig, om jag skulle behöva en "extra mamma" eller bara nån o prata med. Så himla söta är vad de är, hela högen :)



Den här söta lilla presenten fick jag härom dagen av några av Andis släktingar. Supercool om ni frågar mig, då det faktiskt är en handgjord liten väska, gjord av godis papper!


Kommentarer
bex

hihi omg värsta projekt runway grejen när dom gjorde kläder av godis. ja jag vet jag kollar för mkt på tv.... vanlilla latte ;) ej goa grejer dricker jag under den kalla perioden av året ^^

2009-12-18 07:32:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0