Onsdag - Hos dig är jag underbar

Fullspäckad vecka! Fast det känns bara härligt att vara upptagen faktiskt. Inte så mycket plugg men tiden flyger förbi ändå.

Imorrn blir det Kulturnatten :) KOM DIT! Ska hjälpa Matildis och Rebecka under kvällen, så kommer ni till mig så kan man flumma i en fotostudio och lite så. Sedan på fredag blir det skola som vanligt först o sen så ska jag, Jasmin och Becky ha egen photosetion i fotostudion! Kul kul... Går man media så gör man ^^ Sen till helgen blir det mys och alla hjärtans dag o allt. Känns ganska bra o ínte vara singel på alla hjärtans dag för en gång skull =P Fast förra året var inget o klaga över.. Var ute med tjejerna på middag o sen var vi i Kalmarsalen.. Kommer ihåg hur jag sms:ade med C hela kvällen ;) Så aa... för typ ett år sen började allt. Vi gick på vår första dejt under sportlovet och sen så vet ni flesta resten av historien ;)

BTW!! Har köpt en Nikon D60 med! Emme är glad ;)

Dagens låt - Hos dig är jag underbar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0