Onsdag - I'm only fooling myself

Precis varit runt Siba och tänkte att jag skulle köpa min efterlängtade D60. Men efter att Emme har gått hela vägen bort till Giraffen så for hon veta att D60:n är slut. KUL! Så nu väntar jag på samtal från Siba, tjejen jag pratade med skulle ringa deras lager o fråga om de hade beställt in nya. Eller om de kunde be en annan butik skicka kameran till dem. Så.. snart har jag kanske min kamera :)

Igår var det studentmässa också på Jenny. Så nu snurrar det bara frågor som "VAD ska man plugga!? NÄR ska man plugga!? VAR ska man plugga!?" Blir galen... Hjälpte inte särskilt mycket heller att jag var med på ett onlinemöte om Au pair i måndags. BESLUTÅNGEST!!

Dagens låt - I'm only fooling myself


Kommentarer
Josefine

Tycker du ska stanna kvar i Sverige och plugga, skulle sakna dig för mycket om du åker till USA, Fast å andra sidan får man en anledning att åka dit då :) <3

2009-02-04 22:18:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0