Torsdag - My heart will go on

Torsdag.. Sitter hemma hos Christian just nu. Han har tydligen precis upptäckt att  låten My heart will go on från Titanic är bra ^^ Lite småkul, är inte min pojkvän nej nej.. Har ju redan tvingat honom att se filmen, så varför inte fortsätta plåga lite till. Är man själv Titanic fan så är man antar jag ;) Men denna gång var inte jag inblandad iaf ;)

Åker till Tyskland på lördag. Så imorrn blir det att packa en massa, plugga och städa mitt rum. Känner inte för att komma hem till ett tredjevärldskrig sen. Så det blir att städa också samtidigt som jag lär virra runt o packa, tvätta och fixa. Men men, sen blir det att vara borta i en vecka. Är faktiskt positiv till det nu. Får ser hur det blir, Anna ringde idag med och tydligen ska vi få en heldag i München iaf. Ska bli mysigt :)

Dagens låt - My heart will go on

Kommentarer
Jamsin

Vi kommer sakna diig gums ha de så bra nu Puss på dig <3

2009-02-20 12:55:01
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0