Fredag - Family

Ar framme hos familjen! O de ar helt underbara. Jag kan inte finna nagot battre ord for o beskriva dem. Var lite orolig att flickan, som ar 3 skulle vara lite blyg o inte direkt komma till mig. Men det ar verkligen inga problem alls! O lille Cameron vinkade sa glatt nar jag motte dem vid deras bil idag. Barnen ar verkligen sa sota, o vi har redan borjat leka ordentligt tillsammans. O allting kanns bara sa sjukt bra. Jag har fatt mitt rum, som familjen hade fixat iordning jattefint. De har malat om mitt sovrum o badrummet i ljus harlig lila o i rosa. Verkligen jattefint! Har tagit bilder pa det, o har massa bilder sen skolan ocksa att visa er. Men jag upptackte idag att min dator inte fungerar att ladda. Kan man bli annat an trott?? Adaptern som jag har ar typ konstigt konstruerad sa kontakten till laddaren far inte rum i uttaget. Suck... sa jag kommer att fa sitta vid familjens dator ett tag. O darmed, kan jag fortfarande inte visa er de manga kort jag tagit den senaste vecka. Men jag lovar, snart, snart snart!!

Det är nog rekord från min sida idag, tre nya inlägg på en o samma dag. Men jag har fått igång min dator! Väldigt bra o ha en värdpappa som är datanisse ibland ;) Så jag tänkte bjuda på "lite" bilder. O så måste jag bara berätta hur sjukt bra det här går. Satt o åt förrut med familjen, då lillflickan på 3 år säger; "I love you Emelie". Kan man mer än smälta? O hur länge har jag varit här egentligen, typ 9 timmar =P 


Au pair skolan :) En av byggnaderna o det var här vi hade de flesta lektionerna.  


Vårt klassrum, där vi ständigt pysslade. Kändes som om man var tillbaka på lekis ibland =P

      




Gänget från min klass,
det var tjejer från, Ukraina, Tyskland, Kazakhstan, Estland, Kina o lille jag också så klart :)

Kommentarer
Sara

Shane verkar bara för söt!!!(L)

2009-08-01 10:09:12
Jenny

Mäh, vi vill ju ha bilder på killen!!!! ;)

2009-08-01 11:53:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0