Fredag - Love in New York

LOVE IN NEW YORK. Igar var nog den mest underbara dagen som jag upplevt pa otroligt lange. Jag vet att jag hade lovat alla att INTE falla for nagon under mitt ar har. Jag skulle inte stalla till det for mig sjalv o jag skulle absolut inte gora detta ar jobbigare an vad det redan ar. Anda sa lyckas jag falla pladask. O det var langt ifran meningen att jag skulle falla sa hart som jag gjorde. Men det gick verkligen inte att gora nagot at det. Kanske var det utsikten av en av de mesta haftigaste staderna i varlden som gjorde mina ben alldeles skakiga. Eller sa var det helt enkelt killen som rakade sta dar brdevid mig som gjorde mig knasvag. Men hur eller hur, sa foll jag. O vi foll bade tva. Det hinner alltsa ta 4 dagar innan jag har lyckat stalla till det for mig sjalv o bli helt galet kar i en kille pa mindre an 24 timmar. O jag skojar inte. (jag vet att min mamma kommer far hybris nar hon har om det, men som sagt, det var verkligen inte meningen) For jag skojar inte nar jag sager att jag lyckas falla for denna sa himla harliga kille pa mindre an 24 timmar. O detta som jag skriver nu, vet jag ar nagot av den mer privata typen, men jag kan inte riktigt halla detta for mig sjalv. For igar var nog en av e mesta romantiska dagarna jag nagonsin varit med om. 

For spanningen var sa galen mellan oss, har nog aldrig upplevt nagot liknande tidigare... O jag kande mig som om jag gick runt i nagon "cheesy" romantisk komedi nar jag gick bredvid Philip pa gatorna i New York, eller nar vi satt helt ensamma pa marmor trappan under stjarnklar himmel. Som sagt, det kandes helt overkligt, sant hander ju bara pa film, right? O detta later sakert sjukt sliskigt o nagot overkligt, but I guess it's New York...

Kommentarer
mamma

Jag önskar dig all kärlek i världen. Jag har aldrig hört dig så förälskad. Hälsa Philip från mig. puss och kram från hybrismamman

2009-08-01 12:51:16
Linus

Jadu lilla Emelie, Killen är ju förfan inte Amerikan! Lite ledsen på dig nu!

Nä bara Skojar lite me daaj!! KUL O HÖRA !!

2009-08-01 22:43:15
Matto

Jesus Kristus!! Det här var det bästa jag hört på länge, fyfan vad roligt! Linus skriver att han inte är amerikan, var kommer han ifrån? Och var bor han nu - är ni nära varandra så ni kan träffas? :D:D Puss, ha det fortsatt bäst

2009-08-02 14:32:35
URL: http://hippiekick.blogspot.com
Philip

Hi I think because the text is about us I should leave a comment too :-)

I think this text is sooo que and kind of "cheesy" but I just wanted to tell you that I feel exactly the same for you and that I miss you sooooo much!



Philip



by the way I used Google Translator o translate it into Swedish so mybe its not so proper ;-)



Swedish:

Hej Jag tror därför att texten är om oss jag skulle lämna en kommentar för :-)

Jag tror att den här texten är sooo que och slag "USEL" men jag ville bara säga att jag känner exakt samma för dig och att jag saknar dig så mycket!



Philip

2009-08-07 02:54:57
Anonym

herregud jag dör

2009-08-07 21:45:31
Anonym

det är rebecka som är anonym förresten jag dör

2009-08-07 21:45:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0