Fredag - Många tårar

Har inte hunnit med så mkt bloggande denna veckan. Kanske förståligt med tanke på student o allt. O studenten var sjukt härlig! Härlig pepp innan vi fick springa ut från stagg, många tårar (o skratt) när film-gruppen visade sin film de gjort om klassen, nostalgi i aulan o härlig nyhet om att jag fick stipendie, o så blev det självklart mycket ös på kvällen sedan på vallen. En sjukthärlig dag helt enkelt. Har dock inte fattat att jag har gått ut ännu. Ingen mer skola, inge mer SP06E o inga rutiner finns nu kvar. Väääldigt konstigt.

Idag var det Saras skolavslutning, o även där föll några tårar. Väldigt fint o stämningsfullt o typ alla tjejerna i klassen (plus lilla daniel) grät när de insåg att detta var deras sista dag på rocknebyskolan. Lite gulligt. Jag själv kände mig bara gammal. Såg några av mina gamla "fotbollsskole-barn" som jag haft när de var sisådär 5 år. Nu stod de där, 12 år gamla i finskjortan o klänningar. Senast jag såg dem tuggade de på snörena i byxorna o kunde inte knyta fotbollsskorna själva. Emme blev helt enkelt nostalgisk o lite gråtmild. Skit vad tiden går egentligen!

Men ikväll så blir det förhoppningsvis inga tårar! För då är det dags för 20-års fest. Emma, Sussi o Jimmy fyller år o ska fira med maskerad. Movie-tema. Får väl se hur det går =P Ska vara bondbrud iaf, iklädd mormors gamla 60-tals klänning. Kanske lägger upp lite bilder sen... om jag vågar ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0