Lördag - Painted by numbers

Blev inget bloggande igår, trots min lediga dag o allt. Men istället för att få vara ledig o ha det skönt, hade mamma kommit på en lista på saker jag skulle göra under dagen. Så ingen vila här inte! Men på kvällen blev det spontan besök hos Linda tillsammans med Becky. Mysigt med lillplutten, en massa mat o härligt TV tittande. Precis vad jag behövde efter att ha städat o skrubbat duschen i två timmar o städat huset under dagen :) Blev ytterligare ett spontanbesök senare på kvällen, något som jag numera kommer att få höra tills jag är 90 år gammal o sitter gammal o skrumpen på ett ålderdomshem någonstans.

Idag har jag fått träffa min Bex igen!!! Hon är hemma i lite mer än en vecka så jag var över på middag hos familjen Lövgren. Så härligt! Synd bara att jag inte kunde följa med ut nu ikväll, men måste fixa o packa inför balen imorrn. Jajamensan! Det är faktiskt bal imorrn! 

Dagens låt - Painted by numbers, härlig musik med The sounds.  Det är sommar det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0