Måndag - Bandstarter

Bal som sagt igår, o det blev en lyckad dag o kväll =D Vet inte riktigt vad jag har o säga om den. Det var kul, mysigt under middagen trots att vissa var för fulla för sitt eget bästa. Dansen var kul, inte världens bästa band kanske, men absolut helt godkända. Var om inte annat kul o få spendera en massa tid med klassen, är ju bara två (!!!) dagar kvar till studenten nu så. Kul o få vara uppklädd med ju ;) (Fler bilder finns på Facebook)

Men trots att det är studentvecka o allt, är det SKITSVÅRT att locka med folk ut ikväll. Jag vill festa! Passa på när det är mkt folk i stan. Visst man är väl trött o så efter igår, men vaddå studenten är bara en gång i livet. Vi kommer såklart festa på onsdag, men hade gärna värmt upp lite ikväll ;) Men just nu verkar det bli tvåmanna-fest. Jag o jossan. Håller på o övertala Linn just nu, men verkar inte gå så bra ^^

Dagens låt - Bandstarter



Kommentarer
Jasmin

ahahah gumman de lär inte bli mycket folk :P alla vill ladda inför onsdagen :) Fin bild gums bra fotograf :P

2009-06-08 20:26:30
URL: http://misspersian.blogg.se/
sandra

hejsan det var du med prickigt linne på mötet som åker samtidigt som mig! :D guld

2009-07-02 23:31:59
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0