Måndag - Be like that

Alla ni som känner min mamma vet om att hon är något av en inrednings- o "göra om hemma"-galning. Alltid ska hon bara köpa nya gardiner, bara köpa en ny tv-möbel eller bara köpa ett nytt matbord,. Men ofta så slutar det i att vi får renovera om hela rummet. Detta skedde, inte helt oväntat i förra veckan också då vi bara skulle åka o köpa en ny soffa. Mycket riktigt så ser nu vårt vardagsrum o matsalsrum ut som en byggarbetsplats. Vår gamla soffa står i tre delar ute på altanen, hela huset luktar slipdamm o jag o mamma var idag bara tvuuugna att åka till stan för o shoppa nya saker till vardagsrummet. Jag klagar alltid när hon ska börja med ett av sina nya inredningsprojekt (något som sker ungefär en gång varje år) men sen så kan man inte säga annat att det är kul att springa runt på IKEA o leta efter kuddar o diskutera olika färgnyanser i si så där 100 stycken olika tygaffärer. Jag är nog (kanske dessvärre) mer lik min mor än vad jag själv tror =P Men nu så blir det iaf ett rum med gråa väggar, med en riktigt snygg fondvägg i svart med silvriga blommor på o en massa lila detaljer i rummet. Ett riktigt Emme-rum alltså ;)

Dagens låt - Be like that, 3 doors down

Kommentarer
Jasmin

åå va kul heheh de får jag se morron yeey ;)

2009-06-22 23:12:14
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0