Måndag - Down with you

Första dagen på jobbet idag. Eller mer ska säga "jobbet". Jag städar i kyrkan o i mariagården här hemma. Det är sjukt mycket o hålla reda på o faktiskt en hel del o göra. Men det känns långt ifrån som ett "riktigt" jobb. Jag går där i min ensamhet, moppar, vattnar blommor o en hel del annat. Ganska tråkigt, men det ger pengar till slut =P

Så tack vare att jag får bestämma ganska mycket över mina jobbtider så hann jag idag med att möta Becky. Vi tog min lilla bil o åkte över till Öland för o sola o bada. Riktigt mysigt o skönt! Åkte sen till hamnen för o äta lite mumsig glass. Blev en riktigt härlig dag tillsslut :)

Imorrn ska jag istället på hälsoundersökning. Kul... eller inte. Men något man måste gå igenom för o få åka till USA. Men gissa vad de tar för o fylla i min längd, blodtryck o lite gamla uppgifter om min hälsa... Nån som har en gissning på vad denna lilla undersökning kostar?
Ungefär 1000 kronor. För vad?? Något som min mamma som är undersköterska likaväl hade kunnat göra. Så sjukt löjligt. Men men, det är väl bara o gå dit o betala så snällt.

Dagens låt - Down with you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0