Onsdag - I dare you to move

Har precis varit ute o gått med vår nya lilla lillplutt, Filippa. Är nämligen hundvakter denna veckan åt en liten krullig prick som är så söt! Så just nu ligger hon i mitt knä o sover. Tydligen var det jobbigt o vara ute o gå. Hade gärna haft henne här i några dagar till, så mysig som hon är.

Var på Enerevet igår med Jasminis o hade det mysigt, medan det idag blev att möta tjejerna i parken för lite sol o kubbspel. Frida regerade mer eller mindre på kubbet medan Jessika helt klart lyckades få den "snyggaste" solbrännan. Jag o Becky tog även en liten sväng på stan efteråt. Var väl inte jättepigga på att shoppa, men vi lyckades ändå båda två hitta varsin tröja. Dessvärre lär det nog inte hinnas med så mycket shopping i helgen heller, trots att jag faktiskt ska vara i Sthlm i tre dagar. Ska åka helt själv (känns lite lätt patetiskt) för o fixa au pair visumet o gå på au pair träff på CC kontoret. Kan väl bli kul o få gå till CC, men är inte jättepepp på att spendera tre dagar själv i storstaden. Men tänkte faktiskt passa på o gå på den nya Titanic utställning på sjöhistoriska på fredag kvällen eller något. Kan absolut bli kul! Uppdateringar får ni på söndag eller något :)

Dagens låt - I dare you to move


Kommentarer
bex

nej jag vill med leka med hunden!!!

2009-06-25 06:38:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0