Onsdag - Breathe

Varit ledig idag, riktigt skönt faktiskt. Först var tanken att vi skulle gå ut o tagit en KM-runda ikväll men jag fick sitta barnvakt istället. Inte för att jag klagar på det (förutom att jag nu stinker babyspya) men en cider på Km hade varit härligt! Idag blev det istället ett impulsbesök hos tandläkaren. Inte ofta man går dit självmant, inte! Men hade sådan tur att jag kunde få en tid som någon avbokat redan samma dag. Tänkte nämligen att jag skulle dubbelkolla allt sånt nu innan jag åker, läkarvården i USA är inte gratis direkt. Men allt var bra, så nu är det fixat med :) Imorrn måste jag även beställa hälsoundersökning, ett måste för att få visum överhuvudtaget. Hoppas bara att jag kan få tid nu så fort.

Nu har familjen även tackat ja till mig =D Så nu är allt officiellt klart, förutom visumet o det då. Fick även nu läsa hela familjens ansökan o se vad de skrivit i deras personliga brev. Väldigt kul o läsa faktiskt. Familjen har ju fått läsa min ansökan men jag har bara fått se utdrag ur deras. O jag blir bara mer o mer övertygad över att de är den rätta familjen att bo hos! Så himla härliga, o de försöker verkligen få mig att trivas så bra som möjligt. Fick även veta idag att jag ska få en hel våning för mig själv!!! Visste att jag skulle få eget rum o badrum. Men när jag läste deras ansökan idag så stod det att jag kommer att få ha hela källarplanet för mig själv. Det blir som min egna lilla lägenhet med sovrum, badrum, ett litet kök och ett TV-rum! Så härligt :) Så nu är ni alla välkomna till mig i det stora landet i väst ;)

Dagens låt - Breathe, Michelle Branch

Kommentarer
bex

jag kommer i januari det är redan bestämt för länge sen!!

2009-06-04 11:23:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0