Söndag - She will be loved

Precis kommit hem efter att ha varit vid husvagenen idag. Testade att vindsurfa... haha... gick ju som det gick. Blåste alldeles för mycket så det gick knappt få upp seglet ordentligt. Men får försöka snart igen. Grymt kul iaf =P

Har fått tid hos amerikanska ambasaden med, så den 26 juni ska jag till sthlm. Det tråkiga är bara att jag ska åka själv, o hinner inte alls shoppa eller något. Inte för att jag har några pengar att shoppa för men men. Någon sväng på drottninggatan hade jag väl inte tackat nej till ^^

Nu blir det att kolla på Greys anatomy med syster. Tänkte jag skulle försöka komma ifatt USA ^^ Jag kommer inte kunna övereva utan vissa av mina favvis serier... Så du får man väl ta till internet istället ;)

Dagens låt - She will be loved


Kommentarer
Lisa

Sv: Ja det gör vi förmodligen, kul :D

2009-06-15 21:02:28
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0