Torsdag - In too deep

Blev inget bloggande igår. Trots att jag faktiskt försökte, Min dator levde sitt egna lilla liv igår o det gjorde att båda de inläggen jag skrev bara försvann så fort jag klickade för o publicera dem. Ibland blir man bara så trött på tekniken... Så tillslut gav jag upp helt, o gick ut o la mig i solen i stället. Härligt! Dessvärre är det inge vidare väder idag, men vi hoppas på desto mer solsken imorgon! Lite midsommarfirande på Enerevet med några kompisar. Får se hur många vi blir bara. Folk har en tendens att inte kunna bestämma sig o kunna säga till 100% om de kommer eller inte =P

Igår kväll blev det en runda på KM med tjejerna. Måste ju uppdatera varandra lite, var ju ändå en hel vecka sen vi sågs sist. För vi är verkligen sådana über tjejer så det finns inte! Det är skvaller, o alla pratar i munnen på varandra, det är fnitter o en maaaassa analysering om vad som hänt o om alla killar som svänger förbi i vår tillvaro. Men gud vad det är härligt att träffa hela gänget. O det var nog igår som jag först (på riktigt) förstod att jag åker om exakt 39 dagar. 39 dagar - det är ingenting! O gud vad jag kommer att sakna dessa härliga kvällar med tjejerna! För när jag kommer tillbaka sen har Becky pyst till Norge, Jenny har flyttat till götet, Jessika har börjat plugga o Frida är säkert på språng någonstans. Så nu är det bara 39 dagar kvar i Sverige, 39 dagar kvar med möjlighter att umgås med tjejerna, 39 dagar för att hinna fixa o packa allt innan jag åker den 27 juli till New York. New York!!! Helt freaking galet! Fattar det fortfarande inte!

Dagens låt - In too deep

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0