Måndag - Amazed

Sitter o pluggar just nu. Sitter o skriver på religionen som ska vara inne nu på fredag. Kan väl långt ifrån påstå att det går bra... men framåt iaf :) Har varit ledig idag, väldigt skönt. Blev lång sovmorgon idag då C var här och sedan åkte jag in till stan för att plugga med Adam. Försökte skriva lite på projektrapporten. Skönt att komma lite framåt iaf, men har väldigt mycket kvar. Börja märkas ordentligt nu att det bara är en vecka kvar. Har lite panik med tanke på att allting har gått emot oss de senaste veckorna. Förhoppningsvis kommer vi kunna ordna alla teknsika problem imorrn, men det är nog att hopppas på allt för mkt =S Men är faktiskt ganska nöjd med barnboken. Den är faktiskt riktigt söt ;)

Blev intervjuad av Östran idag med.. tihihi.. jag, Jasmin och Adam blev haffade av två tjejer från tidningen som gjorde nått reportage om vad folk har i sina väskor ^^ Skitkonstigt men ett roligt ämne. Tror det hamnar i tidingen nästa fredag. Får väl se då vad det var för knäppt jag egentligen tryckte ur mig ;)

Dagens låt - Amazed



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0