Måndag - Idiot

Ni vill nog egentligen inte ens veta vad jag lyckades göra igår kväll...

Skulle hämta mamma  o pappa i stan, för de kom med en buss från Karlskrona för att de har varit på en liten minikryssning över helgen.
Jag blev något stressad (som vanligt glömmer jag bort tiden) och sprang ut till bilen. Men självklart så hade Linus lyckats ställa mopeden precis framför bildörren! Kom verkligen inte förbi på något sätt så jag var tvungen att trixa förbi mopeden förbi alla cyklar o saker som finns i garaget. Något som gjorde mig bara mer stressad o irriterad. Så när jag väl fått ut bilen o ska köra ut från uppfarten så lyckas jag svänga lite väl snävt i all hast... och kan nästan se som i slowmotion hur jag kommer alldeles för nära stengrindstolpen... och bara väntar på att höra det hemska ljudet... o självklart hör jag en hundradelssekund senare ett hemskt scraaaaatcch... självklart lyckas jag köra in i grindstolpen och bakdelen av bilen kör emot...!! Fick panik och började slänga ur mig alla möjliga väldigt otillåtna ord, och sprang ut för o se hur stor skada jag egentligen lyckats åstakomma på biljäveln. O självklart så har det blivit tre stora rispor precis över skärmen vid backre däcket! Inte vackert kan jag lova! Sedan upptäcker jag även att det blivit en stor rispa precis under ena handtaget! Det blev ju inte buckligt men lacken är helt bortskrapad!!

Fatta att det inte var särskilt roligt att möta mamma och pappa på stationen tjugo minuter senare...


Kommentarer
bex

hahaha men så kan det gå. men lite komskit låter det ;)

2009-03-25 07:53:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0