Söndag - Faith

Har ÄNTLIGEN bestämt mig! USA here I come ;) Har varit så grymt positiv de senaste dagarna! Mötet var grymt inspirerande och mamma och pappa tyckte det lät jättebra. Så det är bestämt nu, jag ska till USA efter sommaren och vara borta i ett år! Skitläskigt, o jag kommer sakna ihjäl mig efter vissa personer, o att säga hejdå till alla kommer vara riktigt plågsamt. Men detta är någonting jag måste få göra för mig själv. Jag vet att jag mer eller mindre satt en tid på mitt eget förhållande och det är väl det som är allra mest plågsamt. Tiden börja sakta men säkert räknas ner... Men jag tror jag kommer ångra mig om jag inte tar chansen och åker.

Så nu sitter jag o fyller i den GIGANTISKA ansökan som man ska göra. Tusen frågor som man måste besvara, och de ska seriöst veta allt. Vilka sjukdomar har du någon gång i ditt liv haft, har du någonsin besökt en psykolog eller kurator, har du pojkvän och hur tänker du ställa dig till att vara utan honom i ett helt år, hur mycket övningskörde du innan du fick ditt körkort och kan du tänka dig att köra med barn i bilen..? Sedan kommer mer frågor om vilken familj man kan tänka sig att bo med. Så de undra bland annat om man kan acceptera att leva i en familj med annan ras... med ett homusexuellt par och om man skulle tycka det var okej att bo med några med någon annan religion... SJUKT MYCKET FRÅGOR! Har suttit nu i tre dagar o skrivit i lite för var dag. Så sen måste jag skriva ett personligt brev, får se hur det går. Fixa ett fotokollage över mig själv, barn jag brukar ta hand om, mina intressen och av min familj. Sedan blir det att ragga efter en massa referenser. Måste nämligen ha 200 timmar av barn erfarenhet, och bevisa detta, så jag måste räkna ut hur mycket jag tagit hand om mina små kusiner exempelvis. Kommer bli skitsvårt att uppskatta ihop något. =P

Men är så grymt glad över att det är på G nu... Jag kanske kommer iväg tillslut iaf =D

Dagens låt - Faith, George Micheal.. Sara o min favvis flumlåt på Singstar ^^


Kommentarer
bex

wiiiie :D jag kommer o besöker dig bara så du vet :D saknar dig hun ! snart har jag nätverk så kan vi ringa varandra igen :D

2009-03-16 07:28:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0