Torsdag - Update

Japp jag vet... jag har inte skrivit nått på 2 veckor. Förlåt. Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva igen.

Tyskland var hur bra som helst. Träffade en massa nytt folk. Blandannat två tjejer från Holland som jag pratade och umgicks med en hel del, ett gäng tyska killar och några tyska tjejer som jag var med under heldagen i München. Det var ganska drygt på dagarna kan jag lova. Fem timmar per dag satt vi o lyssnade på tyska gubbar som pratade en massa om utrikespolitik. Var många intressanta ämnen, och det hade säkert varit jättespännande... om jag hade fattat vad de sa. Min tyska är inte direkt i tiptop... speciellt inte min ordförråd på politiska termer på tyska ^^ Så det var ganska drygt. Jaana, den ena läraren som var med, frågade ena dagen om det var nån som hade en pistol, o undrade om man kanske skulle kunna hänga sig i gardinen... hon var minst lika uttråkad som jag ^^

Men det var riktigt kul på kvällarna.. hängde i ölstugan som fanns där vi bodde och badade i poolen (var inte särskilt stor, men det var en pool iaf ;) ) o så blev det en hel del pratande och flummande... gjorde viskleken med några utav de tyska killarna också tillsammans med de holländska tjejerna. Ingen aning vem som kom på att vi skulle leka viskleken.. men kul var det ;)

Såå nu är jag hemma igen... Okej, har varit hemma i snart en vecka, men ändå =P Finns en massa annat kvar o berätta men jag hinner inte riktigt nu. Lovar o lägga upp några av de bilder som jag tog (var väl runt 280 stycken men men) Så ni får se hur det såg ut. Riktigt fint ställe, med cirka två meter hög snö utanför. Ganska coolt faktiskt ;)

Puss o Kram Skumbanan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0