Torsdag - We're gonna rock the world

We're gonna rock the world, rock the world. We're gonna dance all night, dance all night, every boy and girl.... *sjunger*
Japp.. jag vet det är en bubbels låt som nu fastnade i mitt huvud. Förhoppningsvis blir den också vår utgångslåt till studenten också =P Vi är lite lätt störda, men vi bjuder på den. Men vore kul o få dansa loss och sjunga oss hesa till den faktiskt ;)

Är media nu... har suttit med rysslands projektet hela dagen. Sååå grymt trött på det. Men fotolektionen börjar om fem minuter. Har ändå inget o göra så vi får kanske smyga in till rörlig bild gruppen och kolla på deras skräckfilmer =P

Ikväll blir det Au pair möte. Ska försöka få över mamy and dady på min sida och få dem att övertala mig att våga åka ^^ Eller nått. För just nu vet jag inte hur jag ska göra. Becky satt o kollade på arbetsförmedlingens hemsida nyss och vi hittade en massa familjer som sökte au pairer runt om i hela världen. Vore ju faktiskt lite coolt att jobba och bo i Italien :) Så jag kanske ska sluta kolla baar på en massa USA möjligheter och börja vidga min syn lite. Fast o andra sidan är det ganska bra att åka dit man klarar sig utan problem på sin engelska. För skulle jag åka till typ en svensk familj någonstans i europa, blir det inte riktigt samma sak. Jag kommer inte kunna det nya språket (om jag inte vill åka till Tyskland vill säga, men det alternativet finns inte alls i mitt huvud) och jag kommer inte få öva så mycket på min engelska som jag hela tiden velat. Men a.. får väl se hur det blir :) Kanske inte blir något alls tillslut ^^

Dagens låt - We're gonna rock the world


Kommentarer
bex

dö! olla italien är ju asnice och världens sjukaste språk. men har för mig att nina är där nu . fråga hur hon har det. o emma ju

2009-03-12 15:03:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0