Fredag - America's Suitehearts

Så var valborg över o det är 1 maj... skit var tiden går egentligen! Det är snart bara en månad kvar till studenten. Känns overkligt faktiskt.

O att USA kommer närmre o närmre är också helt galet! Lämnade in alla mina ansökningspappren igår, så nu är det klart iaf :) Blev faktiskt riktigt nöjd med fotokollaget o kollaget till barnen, det personliga brevet hade väl kanske kunnat ha varit lite bättre men men ;) Känns skönt att det är gjort (den första delen av den här sjuuukt långa proccessen) o att jag snart kommer att få börjas matchas med familjer :)

Men börjar samtidigt blir riktigt orolig över om jag överhuvudtaget kommer att få åka... Varje dag läser man om den är helt galna svininfluensan o om att allt fler insjuknat på alla möjliga ställen i världen, därav även USA... lite lätt panik över det faktiskt... Visst det är inget som säger att den även skulle kunna spridas till Sverige hur lätt som helst, men att åka till ett av de länderna där den börjat blossat upp, kanske inte är det smartaste. Visst nu låter jag som värsta hypokondriken, som tror att hon fått svininfluensen så fort hon känner sig lite hängig, men så är inte fallet... Inte än iaf =P Men jag menar, det är ju faktiskt inte omöjligt att de kommer att bli förbud att åka runt hur som helst nu, bara för att alla är så rädda för den här epedim. Men aaa.. det är väl bara se hur alltid kommer o gå nu. Det är ju inte förrän efter sommaren som jag åker. Men att behöva ge upp min American Dream för nån jävla influensa känner jag inte för ett dugg!

Fotokollaget :)




Kollaget till barnen :)



Dagens låt - America's Suitehearts, Fall out boy

Kommentarer
hanna

klart du kommer få åka! superfina kollage :)

2009-05-03 08:45:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0