Fredag - A place in this world

Igår blev det webcam-dejt med värdmamma o värdpappa från USA. Så kul! Jag satt seriöst o skrattade nästan hela tiden. Mamman är sjukt flummig, o verkligen hur sprallig o rolig som helst. Jag kommer nog inte få tråkiga dagar tillsammans med henne, det är en sak som är säkert ^^ Första gången jag pratade med pappan med, o han var jättetrevlig, lugnare än mamman men riktigt trevlig :) Måste också vara sjukt smart, med tanke på att han tydligen är med i Mensa... lite coolt.

Idag har det varit mkt på G. Började dagen med att baka halloncheesecake. Sååå god! Men dessvärre gjorde jag den till mamma o pappa som ska ha gäster ikväll, men hoppas på att något finns över till mig :) Sedan efter att jag gjort köket till ett socker-bomb-nerslag, så bar det in till stan för o möta mamy. Kollat på studentpresent, o present till The Sawin Family. Lyckades även hitta en ny jacka :) Sedan blev det att stressa hem för att åka till husvagnen, då vi skulle ner dit o grilla med några kompisar till familjen. Hann inte stanna så länge, skulle nämligen möta tjejerna inne i stan. Måste ju fira att betygen sattes idag!!! Så sjukt härligt! Så det blev några härliga timmar med tjejgänget på söderport. Trevligt som vanligt :) Sen imorrn ska vi troligtvis ligga på en filt utanför springbreak o bara njuta utav solen! Härligt, härligt!

Dagens låt - A place in this world, Taylor Swift


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0