Fredag - MMMpop

Tänkte att jag bara skulle göra ett litet snabbt blogginlägg :) Ska alldeles strax åka till kusinerna Axel o Alma, ska vara barnvakt under kvällen. Eller det var iaf tanken från början men min moster är nog en av de mest virriga personer jag känner så nu visste de tydligen inte till 100% om de behövde någon barnvakt =P Hahaha.. låter bra va. Men aa de skulle kanske ut ikväll iaf, för mosters man, Stephens, kusin från Kanada skulle tydligen komma ikväll, så de skulle kanske dra med honom ut o visa Kalmar ^^ Hur kul det nu kan vara för nån som bor i en stad som Toronto i vanliga fall men men. Så jag lär få snacka lite engelska ikväll iaf, alltid kul så det ser jag framemot :) Hur det blir med barnvakten är kanske en annan sak men men, får träffa kusinerna lite grann iaf. O jag o moster skulle försöka börja gå igenom deras foto så vi snart kan fixa ett album till mormors 70-årsdag, precis som vi gjorde till farmor. Så vi får kanske nått gjort ikväll iaf :)

Dagens låt - MMMpop, okej kanske inte världens mest sofistikerade låt. Men vad fan har man fått spotify av brodern så får man väl passa på o leta upp de go o glada 90-tals dängorna man sjöng för full hals när man var si så där tio år ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0