Lördag - Believe Again

Blev inge bloggande igår, hade nog inget vettigt o säga. Men ni ska få lite uppdateringar om hur fredagen var iaf.

Linus hade över sin nya flört. Lite små kul, för mamma o pappa hade ingen aning om att hon skulle komma. De visste inte ens om att han hade en tjej på G. Det var bara jag som visste om det ^^ Så mamma blev väldigt chockerad när det stod en liten söt brunett brevid Linus i hallen, o mamma hade bara T-shirt o mjukisbyxor på sig. Så det var lite roligt o se både hennes o pappas reaktion faktiskt =P Men Stina, som tejejen heter, o Linus var jättesöta tillsammans iaf. O hon är numera godkänd av syster ;)

Så medan min bror myser med en tjej i soffan hemma, så gömmer jag mig från mitt gamla mys. Var på Ikea, idag o det var värre än vanligt. Brukar tycka att det är kul o gå o strosa på Ikea, men nu var jag mer rädd för lampavelningen (för det är där han brukar jobba) o alla personer som sprang runt i gula o blå kläder. Men det gick bra. Tills att vi kom fram till kassorna... men jag överlevde det med. Vi är inte ovänner på något sätt, men jag orkar inte riktigt med det mötet ännu.

Nu blir det lite plugg o sen ska vi ner till husvagnen för o grilla! :)

Dagens låt - Believe Again

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0