Måndag - I'll be

Sitter just nu o slökollar på buskisen solsting o snésprång... ni vet typisk stefan o christer grej där alla missuppfattar varandra o allt bara blir pinsamt "kul"... Min familj sitter o asgarvar åt Dag-Otto medan jag sitter mer eller mindre o somnar. Tror jag är adopterad eller nått, för jag tycker verkligen inte detta är kul. Visst det kommer väl få poänger men verkligen inte tillräckligt många för att hålla mig vaken.

Vill verkligen bli matchad med en familj snart. Börjar bli riktigt rastlös! Vill att det ska hända saker nu, så man kan börja kolla upp stället man ska flytta till, kolla upp college i närheten o börja prata med familjen ordentligt. Hur lång tid tog det för er andra innan ni fick er första match???

Dagens låt - I'll be, Edwin McCain

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0