Onsdag - Working class hero

Sitter just nu o väntar på att grafiska ska börja. Redovisning idag, är inte särskilt pepp på det, men det är skönt att det äntligen är sista uppgiften nu. Märks verkligen att det är slutspurten nu men det mesta är klart :) Har "bara" sekten o svenska boken kvar. Så nästa fredag blir det att fira att betygen äntligen sätts! Kväll med tjejerna, riktigt härligt!

I dag i matsalen blev det "operation gömma Emme", lite små kul... men jag orka verkligen inte ta det mötet riktigt än. Så jag var väldigt tacksam över att tjejerna höll utkick för mig o skymde mig i kön ;)

Ikväll sedan blir det att fira mosters man som fyller år. Hoppas på att kunna ta lite kort med mig o barnen också, behöver lite nya bilder till Au Pair hemsidan. Det finns nämligen så att man kan göra en film om sig själv som sedan visas upp för värdfamiljen. Tänkte jag skulle börja med den nu i helgen :) Så behöver lite nya bilder o låna mosters filmkamera. Vet inte riktigt vad jag ska säga i filmen. Känns så konstigt att sitta o prata om hur bra man är men får väl hitta på något. Samtidigt som man inte vill vara precis som alla andra o bara sitta o prata om varför man vill vara Au pair. Så om det är någon som har några bra o lite orginella ideér, hjälp mig!! ;)

Datumet till uppföljaren på Twilight, New Moon, är nu bestämt! Längta riktigt mycket till november nu ^^ Håller just nu på att läsa den tredje boken i serien, o jag är verkligen helt fast. Så jag vet en sak jag ska göra i USA iaf - gå på bio =P  

Dagens låt - Working class hero, Green day


Kommentarer
bex

o den filmen har jag somnat till!!inte new moon med twilight... har börjat med en ny ovana att ALLTID somna när jag kollar på film...

2009-05-20 15:00:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0