The Sawin family

Hela kvällen igår satt jag o mamma o pratade om the Sawin family, o vägde fördelar mot nackdelar o bara pratade o pratade. O familjen verkar så grymt mysig! Mamma har blivit helstirrig. Hon är ledig idag, så hon har hela förmiddagen suttit o googlat upp familjen, o om staden jag ska bo, o frågat mosters man från Kanada vad han vet om New Jersey... jaa.. hon är helt uppspelt. O jag är väldigt överraskad över vad hon har hittat! Tydligen så har både mamman o pappan i familjen varit med i flera triathlon, o har typ rekord i New Jersey... o har även tävlat på Nya Zeeland. Mamman är/var tydligen ledare för en grupp tjejer som simmar o är "head coach" för ett simsällskap. Hon har även lyckats hitta familjens hus på nån karta =P Men trots att mamma typ varit jättepositv till familjen från första början, har jag inte vågat ropa hej ännu, på grund av att jag har hört så mkt om att au pairer blivit nekade innan de ens hunnit prata över telefon. Därför slog mitt hjärta ett extra slag idag, då jag fann ett mail från familjen!

De verkar verkligen jättegulliga o "down to earth". Bilderna som de skickade med var hur söta som helst. Barnen är jättesöta o det är unga föräldrar som verkar ha en stor umgänges krets och det verkar vara mkt kärlek i familjen :) Pappan jobbar tydligen i Washington som ligger 4 timmar från där de bor, så mamman är ensam med barnen, o behöver därför min hjälp. O de var verkligen jättepositiva till min ansökan, då de själva står nära sin familj o spenderar mycket tid med släkten, o hade upptäckt att även jag gjorde det här hemma i Sverige. O de vill även att jag kommer redan i JULI, trots att jag har sagt att jag vill åka i slutet av augusti. Men de ska på familjesemester under augusti, o därför vill de att jag ska hinna komma tidigare o lära känna dem, innan jag får följa med dem på semestern. Så just nu försöker jag andas... o inte gå upp i taket... o även försöka ordna så jag kan åka redan i Juli. Men problemet är att jag har sommarjobbet hela Juli... Men förhoppningsvis kan det ordnas. Så när jag kommer hem i eftermiddag ska jag svara familjen o hoppas att de är så bra som jag nu tror! Ihhh... fattar inte att detta händer!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0