Onsdag - Waiting

Bra och dåliga lärare? Var finns egentligen gränsen för vad som är bra och vad som är dåligt?
SP06E har idag sett den gränsen. Vi har en ny lärarkandidat i naturkunskapen och jag förstår verkligen inte varför han har valt att bli lärare! För han är så blyg och han piper framme vid tavlan och mumlar som om han vore rädd för att vi skulle hoppa på honom. Herregud... trodde verkligen jag skulle somna förra lektionen då han hade genomgång i en timme... stackarn.  O jag tycker verkligen synd om honom, har han verkligen ingen som ha vågat säga till honom att han är helfel för yrket han försöker utbilda sig inom! O jag tror många av er som som läser detta (trots att ni inte är så många ;) ) känner igen sig i detta problem... Dåliga lärare.

Har grafisk design nu o det finns inget o klaga på när det gäller denna läraren iaf :) Men jag är klar nu i stort sätt så jag hoppas på att kunna få åka hem snart. Ikväll sen blir det att kolla på syster som har teater uppvisning.

Dagens låt - Waiting, The rocket summer


Kommentarer
Anonym

Hahah jag skrev åxå om han :P Hoppas han inte ser det här hahah men de var verkligen plågsamt :/ Ha det så kul ikväll :) Pusss

2009-05-13 19:56:31
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0