Söndag - Måndagsbarn

Klockan börjar närma sig elva, o jag funderar på att gå o lägga mig snart. Jag o Becky sov förvisso till tolv idag, så jag kan väl inte direkt påstå att jag är trött =P Var inte hemma förrän 3 igår natt nämligen, så sovmorgonen blev ganska lång. Vem hade någonsin kunnat tro att rocknebybor på 35+ skulle orka hålla på o dansa så länge... inte vi iaf ^^ Men cykelfesten var lyckad o vi hade en hel del att göra och hade riktigt trevligt, trots att jag iaf inte hade några fötter kvar efteråt. Men men det är väl sånt man får ta antar jag. Var om inte annat väldigt skönt o få lite pengar för besväret, det är verkligen välbehövligt just nu! Det är ju faktiskt bara en månad kvar till studenten idag ;)

Har varit duktig idag med o tagit korten till slutarbetet i foto. Skönt o vara klar! Ska bara skriva den där hemska loggen över hur man har tänk o hur man gjort.. o blaaa blaa bla. Men det blir veckans uppgift :)

Ja just det! Maria från Cultural Care Au Pair ringde idag med o min ansökan är nu helt godkänd :) Så imorrn ska den skickas iväg till Stockholm. Det händer verkligen nu... känns lite overkligt faktiskt, eftersom det här är något jag funderat på o velat i så många år. Känns lite knasigt =P


              


Linus tyckte det var roligt o få plåga syrran. Medan Sara o Daniel var jätteduktiga som gulligt kärlekspar :)


Dagens låt - Måndagsbarn (kanske hade passat bättre på just en måndag.. men aja, det är ju måndag om exakt 51 minuter ändå)

Kommentarer
bex

:O va har du gjrot med din syster?

2009-05-11 09:13:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0