Söndag - The worrying kind

Konstigaste inlägget från mig själv var nog definitivt igår.. haha.. jag är som jag är. Jag är rädda över att ni får ta det ;)

Var uppe redan klockan sex imorse, skjutsade in mamma o pappa till tåget, då de åker till London idag. Lite avis är man allt, men de firar 20-årig bröllopsdag i veckan så de förtjänar väl lite tid för sig själva =P O det märks verkligen att mina kära föräldrar inte är vana vid att vara ute o resa, o framför allt inte flyga. "Emme, ska man låsa bagaget?" "Emme får jag har med mig en handväska också, trots att jag har handbage?" "Emme får jag ha en termos med mig i handbagaget?"... Emme, Emme... Märks det att det var ett tag sedan de flög senast, eller vad ^^
 
Så nu är barnen Svenneheim hemma själva fram till på torsdag :) Mamma var väldigt oroliga att vi skulle glömma mata katten o allt möjligt, men jag tror vi ska överleva. (Både vi och Doris). Linus var snarare mer sur över att de inte åkte över helgen, så han hade kunnat dra hem lite kompisar nu när det väl var föräldrafritt =P Men, men det ska nog gå bra o jag har tillgång till bil hela veckan, gött mos jue!

Dagens låt - The worrying kind, med Maia Hirasawa, härlig tolkning av The Ark.  

Kommentarer
Anonym

haha häärlig och få köra till skolan och slippa bussen :P

2009-05-17 17:52:29
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0