Söndag - What different does it make

Har precis kommit hem från stan, jag, Sara o Jasmin har vait inne o kollat på Kagg som hade bal idag. Så fina så :) O nu är det bara två veckor kvar till vår, helt galet! O på fredag sätts betygen, så sköööönnt!!

Har skickat in sektarbetet nu med... riktigt skönt o ha det gjort, trots att det blev ett uselt resultat. Hoppas på att kunna höja betyget lite iaf på tisdag då vi har semniarie om det. Men annars är det bara lite smågrejer kvar denna veckan, sen är vi så gott som helt fria :)

Nu blir det att läsa lite ur svenska boken, trots att jag gärna bytt ut den mot den fjärde boken i Twilight serien som jag läser nu. Var uppe till halv tre i natt o bara sträckläste. Har seriöst inget liv, men guuuud vad bra den är! 

Dagens låt -  What different does it make, gick igenom mina gamla låtar jag hade på någon gammal CD o fann The Poets gamla låt. Helt galet vad länge sen man lyssnade på den här =P Men samtidigt insåg jag väl nu har dålig den är också ^^ Det engelska uttalet är verkligen hur hemskt som helst.. Låter mer som mormor när hon försökte säga "Pretty Women" o det blev "Petty Momen" igår...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0