Tisdag - Firefly

Hej hopp o så var det tisdag :)

Exakt en vecka sedan jag blev intagen till Cultural Care Au Pair o jag väntar ooootåligt på mailet om att de har funnit en familj till mig. Så därför hoppade hjärtat över ett slag eller två när jag nu öppnade mailen o upptäckte ett mail från CC!! Men dessvärre var lyckan kort. För lika fort som jag slutat andas upptäckte jag att det bara var reklam... Det borde vara förbjudet eller nått att få skicka reklam till de som väntar på en match, herregud. Man går dag ut o dag in o bara hoppas på att man fått ett mail o så får man mer eller mindre en hjärtinfarkt när ett mail finns där, men som inte är DET mailet... suck.

Aja, det är väl bara o vänta. Vet inte alls hur lång tid det tar innan man får sin första match, men än så länge har det ju inte gått så lång tid. Så än så länge tillhör jag inte dem många blivande au pairerna som kollar sin mail 24/7... eller bara nästan iaf ;)

Jättekul också o få kommentarer från folk man inte känner som också ska åka iväg till USA! Superkul, så om ni väl hittat hit, släng gärna in en kommentar eller så! =D

Dagens låt - Firefly, Cyperns bidrag Eurovision, jättesöt låt. Dessvärre kunde sångerskan absolut inte sjunga live, så därför gick det skit för dem i tävlingen. Men den inspelade varianten är hur söt som helst!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0