Tisdag - In the end I started

Så var det tisdag igen :)

Börjar inte skolan förrän vid tjugo i tre idag, så jag har faktiskt varit duktig o hunnit med lite allt möjligt nu på dagen :) Har legat ute o solat (måste verkligen få lite färg iaf innan balen, fast ni som känner mig vet att detta är närmare en omöjlighet), sen har jag läst klart svenska boken, så den ska jag lämna in idag. Sedan har jag hunnit tvätta två omgångar med tvätt (trots att det är varmt ute kan man faktiskt inte gå naken), o så har jag fört över lite pengar till mitt sparkonto, är faktiskt inte så mkt som fattas nu innan jag har lär ha råd med USA-resan. O så nu har jag även skrivit dagens blogg-inlägg. Känner mig riktigt duktig! Funderade faktiskt ett tag på att även klippa gräset... men där tog min duktighet slut.

Så nu blir det att göra lite mat innan det är dags för att åka in till skolan för att ha seminarie om nyandlighet. Hoppas det går bra!

Dagens låt - In the end I started

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0