Tisdag - Walk away

Tisdag o jag är ledig hela dagen :) Riktigt härligt, trots att jag kommer behöva plugga hela dagen, men men.. Försöker just nu leta reda på en bra bild som jag kan analysera i historia. Men det är riktigt svårt o hitta något bra! Vad söker man efter på google liksom, "Bra o gripande bild som kan göra min historia lärare nöjd o ge mig ett MVG... TACK!" Tror inte det skulle fungera direkt.. men börjar snart få tomt på ideer att söka efter. Nån som har något bra förslag på en bra bild att analysera??

Cultural Care Au Pair ringde igår o de hade fått in min ansökan o tyckt den var jättebra! Härligt, hon var helt kär i mina kollage, o sa att det var det finaste hon hade fått någon gång :) Blev väldigt glad! Så vi snackade iaf lite om ansökan, fixade några smågrejor, som mitt avresedatum som nu flyttats lite till den 17 augusi istället. Så hon ska nu ringa runt till mina referenser denna veckan, sen skicka ansökan till Stockholm, som ska kolla igenom den, för att sedan skicka den till Boston :) O väl i Boston kommer jag börja bli matchad med familjer!

Förlåt jag vet att jag snackar konstant om USA nu för tiden.. men kan seriöst inte låta bli =P

Dagens låt - Walk Away


Kommentarer
Anonym

Shiit gums åker du redan 17 augusti :O Va kul att kollaget var omtyckt den va ju så fin :D Emme tiden går sjukt fort hjääälp

2009-05-05 21:14:46
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0