Torsdag - Falling in love

Sista riktiga skoldagen idag, innan betygen sätts imorrn. Gjorde mina allra sista uppgifter idag, kändes riktigt konstigt. Vi hade två redovisningar, en i media o en i foto. O det var allt. Efter 12 år av skola så är allt nu slut. Inget mer plugg, inga mer läxor o inga mer normala lektioner. Väldigt konstig känsla.

O allting kretsar verkligen runt USA nu. Det är som jag svävar på små moln eller något. Hela kvällen igår satt jag o skickade mail till familjen, som är så sjukt perfekta. Det är nästan så jag sitter o väntar på att någonting ska gå fel. Har främst pratat med mamman, som är väldigt lättsam o rolig o väldigt omtänksam. De är så söta, de försöker verkligen göra så att jag kommer bli som en ny familjemedlem. Hon har lovat att visa mig runt i New York, det finns ett jättestort Collage i närheten med 40 000 studenter, o de spelar tydligen football på en jättestor arena så hon skulle försöka få tag på biljetter dit. Sen inom ca 10 min körning (jag får tillgång till bil, ibland en egen) finns det ett jättestort köpcentrum med det mesta, o gym o så finns där. O första månaden när jag är där, kommer vi åka på två familje resor. Ena ska vi till New Jerseys kust o bo tillsammans med mammans släkt på ca 15 stycken i ett stort hus precis vid havet. Sedan ska vi campa med pappans familj på ca 20 personer under en helg i slutet av augusti :) Mys mys! Pappan har tydligen en syster på 21 år också som mer än gärna ville visa mig runt i New York o så :) Coolt! Mamman har också ringt CC:n i deras område o kollat upp hur många au pairer det finns i deras samhälle, o det är runt 30 stycken. Så hon har fixat en lista med alla kontaktuppgifter till dem au pairerna så jag kan kontakta dem innan jag åker. Så gulligt av henne att fixa det. Emme är glaaad =D

Dagens låt - Falling in love, gamla goa Mcfly.

Kommentarer
Jasmin

Det är underbart gums :) du kommer stormtrivas :D men de värsta är att vi kommer sakna diiiiig so much :( <3

2009-05-28 19:15:13
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0