Torsdag - Swim

Har precis varit på debatt i aulan inför EU-valet riktigt intressant, samtidigt som jag om möjligt nog blev mer förvirrad än vad jag var innan =P Men jag o Adam hade det kul iaf, vi lyckades gissa vem som var moderaten efter ca tre sekunder... killen i skjort, pullover och slips och bakåtslickat hår. Nehe, har vi fördomar om folk eller??? Sen var det ganska roligt att sitta o diskutera folks retoriska förmåga. Vissa var onekligen bättre än andra medan vissa nog läst på föööör mycket om retorikens alla konster. Men intressant iaf och det gjorde att vi slapp två timmars lektion med ;)
 
Igår så fick jag hem alla ny papper från CC. Tänkte jag skulle gå igenom dem lite mer nogrannt ikväll o börja svara på några av de tusen frågor som måste besvara innan man kan få ett amerikanskt visum och det är verkligen hel konstiga frågor. Får skriva ner några åt er sen, så kommer ni nog förstå exakt vad jag menar ^^ Sedan blir det att skicka in för att få ett internationellt körkort, för att få ett utdrag ur polisregistret o läsa igenom den stora handboken för Au Pairer. Sedan är det bara nu att vänta på det magiska mailet, "You have a match" som troligtvis kommer nu de närmsta veckorna. Ska även göra en video med mig själv o lägga upp på mitt inlogg så familjerna kan kolla på den. Kul... eller inte... jag har läst media i tre år, men är det något jag suger på så är det nog tyvärr rörlig bild.

Dagens låt - Swim

Kommentarer
bex

ååh skitkul o göra film ju!! :D:D ej blir det skypedate idag eller?

2009-05-15 11:28:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0