Torsdag - Any day now

Sitter i skolan o är något uttråkad. Vi har fått en ny uppgift i median, helt okej faktiskt men jag måste ta mina kort innan jag kan gör något mer. Vi ska iaf göra en logga o reklam kampanj för "antimobb.se" o jag tror jag har fått ihop en helt okej logotyp än så länge iaf, men tror det kommer fungera ännu bättre sen med bilderna. Hoppas på det iaf ^^

På Au Pair fronten är det lugnt än så länge iaf, har inte hört något mer än att de ska ha ringt till min mentor igår =P

I eftermiddag blir det en snabb runda på stan innan det blir att åka hem för o plugga... Jag vet... jag har seriöst inget kul liv!

Men i helgen sen så blir det mys med Becky o sen ska vi iväg o hjälpa till på cykelfesten som moster arrangerar i år igen. Så då blir det lite småjobb, ska nog bli helt okej :) 

Dagens låt - Any day now


Kommentarer
bex

cyckelfest!! wiiie fulla föräldrar!!

2009-05-08 07:12:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0