Torsdag - I do not hook up

              


Massa bus o skoj men småkusinerna igår. Studsade på studsmattan och försökte fotografera O när han gjorde volter i luften. Gick väl så där men barnen tyckte bilderna var "super coola" iaf.

Har pluggat hela dagen idag. Vaknade redan vid halv nio o var jättepigg, så jag började städa i köket, plocka ur diskmaskinen o plocka i ordning lite. Vet inte riktigt vad det var med mig. Men det var skönt o få lite gjort. Jag sitter förvisso fortfarande i pyjamasen trots att klockan är tjugo i fem, men jag har hunnit skriva mer än hälften på sektarbetet. Sjukt härligt! Men får väl snart ta mig bort från den här stolen innan jag gror igen helt o fixa till mig lite innan Mamy o Dady kommer hem :)

På au pair fronten är det dock fortfarande lugnt. Skickade in polisregisterpappret o personlighets testet igår. Så nu är det fixat iaf :)

Dagens låt - I do not hook up

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0