You have a match!

Öppnade mailen precis, o gissa vad jag fann ;) Ett mail från CC!!! Iiihh!! Har blivit matchad med The Sawin family, som bor i staden Basking Bridge, i New Jersey, några mil utanför New York City. Familjen består av mamma, pappa, en flicka på 3 år, en pojke på 1,5 och en "unknown"... de ska nämligen få en liten bebis lagom till september då jag kommer! :) Lät iaf som en väldigt mysig familj, då de beskrev sig själva med en familj med humor och som gillade att göra en massa olika aktiviteter, o dans o musik tillhörde favoriterna. På helgerna gillade de att spendera tid med resten av släkten o vännerna :) Så är väldigt positiv till familjen iaf, så skönt att någonting äntligen händer också! Men det enda jag är lite orolig över är om barnen är lite väl små? Är svårare o hitta på aktiviteter till en ett åring exempelvis. Sen så vet jag inte vad jag känner över att mamman då är hemma. Antingen är det positivt, eller blir det jobbigt att hon så ofta är hemma? Vad tror ni??? Men får väl bara o hoppas på att familjen ringer så får jag bestämma mig efter det :)

Är så himla glad nu iaf!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0