En liten pojk vid namn Cameron

Jag måste bara få berätta lite om hur underbart härlig min lille ettåring Cameron är. Jag fattar verkligen inte hur jag ska kunna lämna honom (o mina andra två sötnosar) när jag måste åka här ifrån.

Varje gång Cameron får se mig, det spelar ingen roll om det är på morgonen, när jag hämtar honom hos dagmamman eller bara när jag kommer in i samma rum som honom, så ropar han "Ihiiii" o skiner upp som en liten sol. Vanligtvis så springer han fram till mig, gör sitt ursöta lilla Cameron leende o fnissar lite, så där bara som han kan. Han är verkligen sockersöt när han gör det, o det värmer upp hela mig.

I förra veckan så hade han åkt i bilen med min värdmamma, o då hade han fått syn på en annan jeep, en liknande som jag kör. O tydligen så hade han börjat peka som en galning, o sagt "Ihii", "Ihii" tusen gånger om. Min värdmamma Andi hade försökt o förklara att det inte var jag som var i den jeepen, utan att det bara var en annan bil. Men Cameron hade bara fortsatt att ropa mitt namn, o peka. Tillslut hade han börjat gråta hysteriskt för att han inte fick komma till sin "Ihii". Stackars liten, men lite sött var det allt.

Varje gång när han vaknar på morgonen, så har Andi berättat att han frågar efter mig. Det är jag o "blowern", som är lövblåsaren som min värdpappa har (Cameron är sjukt fascinerad av denna maskin) som han frågar efter :P Lite småkul att man är på samma nivå som ett trädgårdsredskap, men men :P Efterlängtad verkar man ju vara iaf.

Han kan säga BIL på svenska, hur coolt är inte det ;)

Cameron är supersöt tillsammans med lillebror Blake. Han vill ständigt ha koll på var han är för någonstans, o han vill ofta gå fram o peta, krama, pussa o bara gosa med honom. O på nått konstigt sätt så gillar han också att peta lillebror i ögonen eller i öronen :P

Anledningen till att jag började skriva detta var att Cameron ikväll ville att jag o ingen annan skulle natta honom. Mamma Andi var hemma, men det dög tydligen inte idag, utan det var Ihii som skulle läsa godnattsagan o sätta på pyjamasen. Så självklart så får jag natta det lille charmtrollet, o vi har en jättemysig stund. Det blev o läsa lite böcker o sjunga lite godnattvisor (trollmor är en favvis) i gungstolen innan det blev dags o sova. Supermysigt, o det gjorde min kväll ;)

Nu blir det sängen även för mig! Godnatt!


Kommentarer
Daddy

Hi iihhhi!!

Underbara barn du har ser fram emot att träffa dom.

Kram!

2009-11-12 08:16:56
bex

naaaw så jättesöt!! ett redigt litet charmtroll han lär bli farlig bland damerna i sina äldre dagar moahahw :D

2009-11-12 09:05:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0