Fredag - Black Friday

Dagen efter Thanksgiving, kallas alltid Black Friday, o då är det helgalen shopping som gäller! Butikerna öppnar runt 4, 5 på morgonen och det är startskottet på årets julshopping. O under black friday, är det supererbjudande på en massa saker, så då passar väldigt många amerikaner på att shoppa loss o inhandla de flesta julklapparna. Så självklart var jag o några kompisar tvungna o se vad hela grejen handlade om! Så 05.30 ringde klockan imorse, o strax innan 7 så var vi ute o shoppade! Grymt mycket folk överallt men det var kul faktiskt. Vi var helt slut redan kl 10 på förmiddagen, o det kändes som om vi hade varit igång en hel dag redan :P Det blev inte så himla mycket shopping tillslut, men jag inhandlade iaf lite "bra ha saker" på target, en skjortblus, ett linne och en härlig tröja :D Mycket nöjd är jag! Trots att de inte hade extra pris på blixten jag vill köpa till min kamera... lite surt. Men det får bli en annan gång!

Så efter att vi shoppat loss, så åkt vi hem till mig o bara tog det lugnt :) Supermysigt! Vi har bara slökollat på film, o sett massa sex and the city avsnitt. Så himla härligt, o det var välbehövligt efter en helgalen dag.

Imorrn så blir det mer shopping (vi är helt galna, I know), men då blir det o åka till ett stort shopping center i Newark. Ska kanske också åka o kolla på min värdpappa som ska tävlingsimma imorrn! Ska bli riktigt kul o få se faktiskt :) O på kvällen blir det troligtvis utgång igen, o en massa dans natten lång. Härligt härligt!

Hoppas allt är bra med er där hemma! Något nytt som händer o sker???


Kommentarer
Jenny

Ja, de är första advent och jag har adressändrat :)

2009-11-29 20:00:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0