Fredag - Pannkakor

Idag så har det blivit o ha hand om Blake :) Blev en kort arbetsdag idag dock (jag klagar inte) då jag jobbade lite för många timmar igår, o min värdmamma hade så dåligt samvete. Så jag har faktiskt redan slutat för dagen.

Gjorde lite svenska pannkakor till lunchen idag, mycket lyckat, o väldigt gott! Barnen vägrar o testa dem fortfarande med båda mina värdföräldrar är helt sålda på det. Andi har värsta planerna varje gång hon äter dem, att hon ska "amerikanisera" dem o typ äta dem med nutella o banan o massa socker, eller typ hälla på chokladsirap på dem. Fast jag håller fortfarande fast vid att jordgubbssylt o stekt korv till är den bästa varianten :P 

Hela helgen är ganska uppbokad. Ikväll blir det troligtvis hejdåmiddag för Johanna som åker hem på måndag. Imorrn så ska jag o Melanie in till NYC om vädret tillåter o på kvällen så ska vi ut o dansa på latino dansklubben vi aldrig gick på förra helgen. O det blev verkligen inte inställt pågrund av att vi var för fulla eller nått, så som min kära mor tydligen trodde :P En av killarna fick förhinder så det var faktiskt därför vi avbokade sist. Alkoholen är det ganska ont om i mitt liv just nu så :P

O på söndag så blir det o kolla på nya Twilight filmen, New Moon. Så helgen ser jag verkligen framemot :)

Nu blir det gymmet! Så ha det så bra Sverige! 








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0