Fredag - Skridskoåkning

Först o främst vill jag be om ursäkt för att jag inte uppdaterat tidigare idag. Men de senaste dagarna har jag inte alls haft lust att skriva, o därför så drar jag ut på bloggande till sista stund på dagen :P Astråkigt jag vet, o jag vet också att mamma med flera blir helt galna om jag inte uppdaterar ;) Mest skriver jag ju här på bloggen för min egen skull, men självklart också så att ni alla hemma i Sverige ska få lite uppdatering på vad som händer o sker. Så jag lovar att försöka bli bättre! O om det är nått särskilt ni vill att jag ska skriva om, säg bara till :)

Idag har dessvärre varit en jäkligt tråkig dag... usräkta svordomen, men jag har knappt kommit ut ur huset. Jag har mer eller mindre bara suttit inne i väntan på att bebisen antingen ska vakna, eller somna om... Kollat en hel del på TV, städat o bara varit allmänt uttråkad, usch o fy! Satt o kollade på säkert 5 avsnitt av "fullt hus", haha. Ni vet den gamla 90-tals serien där systrarna Olsen spelade sin första roll som lilla söta, Michelle. Jag har seriöst inget liv, jag vet :P

Så därför ska det bli ganska skönt nu att åka över till Melanie för lite sällskap. O sen senare ikväll så ska vi tillsammans med några andra tjejkompisar åka skridskor! Ska bli riktigt kul. Jag suger rent ut sagt på att åka skridskor, men det skiter jag i idag :P

Imorrn så blir det shopping (wiiiee)! Måste ju börja inhandla julklapparna ;)


Fullt hus, kommer ihåg hur jag o bror alltid kollade på det när vi kom hem efter skolan på eftermiddagarna. Den o Fresh Prince in Bel Air hörde till favvisserierna på den tiden :P 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0