Lördag - Vem orkar bryr sig?

Idag blev det en heldag med tjejorna! Matlagning o filmtittande hemma hos Melanie o en hel del shopping. Shoppade väl inte särskilt mycket, men ett par härliga mjukisbyxor blev det iaf.

Man klär verkligen ner sig som au pair kan jag lova. Under veckorna ser man ut som ett vrak, haha. Jag bryr mig verkligen inte alls om hur jag ser ut längre. Jag lever i mjukisbyxor, är alltid osminkad o har vanligtvis håret uppsatt i någon slarvig knut. O för er som känner mig, så vet ni att detta är en ganska ovanlig "vardagsutstyrsel" för mig. I skolan var jag alltid sminkad, hade aldrig mjukisbyxor in public och några av mina klasskompisar kände inte ens igen mig när jag för första gången gick med uppsatt hår i skolan. Men numera orkar jag verkligen inte bry mig, iaf inte under veckorna då man för det mesta spenderar sin tid med barnen (o så länge som jag kan leka häst så bryr de sig inte om jag har klänning eller gårdagens t-shirt). Men på helgerna, då ni, då lever vi små au pairer upp igen ;) Då åker jeansen på för första gången, o kanske så festar vi till det lite, o faktiskt borstar håret på morgonen :P Usch, vad hemskt det låter, men det är nog tyvärr sanningen... :P

Nu blir det sängen, o imorrn bitti så lovar jag o lägga upp bilderna ifrån gårdagens skridskoåkning :)

O tack Frida för fototipset! Tror faktiskt jag ska börja ta tag o "fota min känslor om livet här". Superbra tjejen ;)

Kommentarer
Frajda

Haha så lite så! :) Så vill jag ha en ordentlig analys med, dokumentera dina biler och skriv en fotodagbok :D Så ska det vara redovisning här på bloggen v.50 :D <3

2009-11-08 19:28:19
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
Rebecka

Men du ær fin i uppsatt och mjukisar också:) <3

2009-11-09 16:36:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0