Måndag - Hitt på nått

Jag sitter just nu här o är så himla uttråkad. Blake verkar ha bestämt sig för o ta en 4 timmars nap, så inte ens honom kan jag underhålla mig med. Barnen är hos the grandparents o Andi är ute på jakt efter "Christmakha" klappar.... Medans jag bara väntar på att barnens tvätt ska bli klar. Superkul! Or not. Gud vad tråkig en måndag kan vara...

Gårdagens middag var trevlig i alla fall. Knäppare familj får man nog leta efter, men de är så himla härliga. Kusinerna Mariah och Rebecca, försökte sig på o uttala min kära familjs namn. Något som resulterade i sjukt många skratt o ni skulle ha sett deras reaktion när jag berättar vad min käre far heter. "Uuiiiffe?!! What!??" Det var nog kvällens höjdpunkt, haha. 


Mariah och Rebecca




BTW. Deras hus är helt gigantiskt! Fick en rundtur igår i hela huset, då jag innan bara varit i köket typ :P Helt sannslöst vad stort det är! Är typ 4 gånger så stort som vårt hus!





Kommentarer
Daddy

Hi!

Verkar som jag får byta namn till "James"

eller något innan jag åker....!!



Daddy

2009-12-01 07:38:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0