Måndag - Inläggs beställning

På begäran av min kompis Jasmin, så ska jag idag visa vad jag har på mig och visa några av mina shoppinginköp som gjorts de senaste veckorna. Andra "coola" bloggare (eller vad man nu ska kalla dem) hade säkert lagt upp en snygg bild "på "dagens outfit" som hade föreställt det senaste modet. Min dagens outfit, är långt ifrån de senaste modet, utan det är mer "vad som låg framme idag" med till hörande "au pair associarer".

Dagens outfit




Mjukisbyxor, med intorkat snor som min ettåring trevligt kletade dit imorse. Nike
Kofta med bebisspya på axeln, Vero Moda
Boxarlinne från Vero Moda
Cupcake strumpor från Bex o Topshop


O här kommer några av de inköp som gjorts på senaste tiden:


Ny skjorta, nya stövlar o mössa :)


Klänning och en ny tubtop :)

Sen har det blivit ett antal andra inköp o lite julklappar, men det får ni inte se ;)




Kommentarer
Jasmin

Yeeey i like it a lot :D Alltid lika sööt gums Woow vilka snygga köp vill ha din klänning eller topp som är i svart och skjortan :P

2009-11-16 22:01:03
URL: http://misspersian.blogg.se/
rebeckis

Du ær så fin i det bruna håret:)

2009-11-17 11:57:46
jessi

hejhej:D gud vad fin blogg du har! checka in min och komentera, skulle bli så sjukt glad och ställ gärna en fråga:D vore gulligt:D:D

2009-11-17 17:19:58
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Adam

Sjukt vilka fina accessoarer! Babyspya är min personliga favorit!

2009-11-19 15:24:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0